2011. május 26., csütörtök

Bluetooth headset - Duino BH95 Új, bontatlan - Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Nekem már van headsetem, de kaptam ebből hármat ajándékba a szolgáltatómtól.
Mi mást tennék, mint, hogy a Vatera közönségére bízom, hogy mit ad érte. Először ezt az egyet ajánlom fel.
A fényképeken alaposan lefényképeztem mindent ami kívülről látszik.
Bocs, nem csomagoltam ki a fényképezéshez, mert akkor nem írhatnám oda, hogy bontatlan. Szerencsére a csomagolás átlátszó. Tehát egy Bluetooth Headset (háromszor van, mint mondtam, de most itt egyszerre egyet vehetsz meg)
Version 2. 0
6 óra beszélgetés
100 óra készenlét
2 szíbnű LED
Stb.
A csomagolás szerint a forgalmazó: Speed Hungary Kft. www. speedshop. hu
Hátha ez segít.
Jó licitálást!



Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Az aukció vége: 2011-05-29 14:56
. Bluetooth headset - Duino BH95 Új, bontatlan - Jelenlegi ára: 2 000 Ft